Aplikacja Pricely do zarządzania cenami i marżą została nagrodzona wyjątkowym wyróżnieniem Złota Perła Rynku FMCG 2022. Aplikacja Pricley została doceniona jako innowacyjne narzędzie wspierające sieci handlowe w tak szczególnie trudnej i zmiennej sytuacji rynkowej. Wyróżnienie przyznane zostało głosami wieloosobowego i niezależnego Jury złożonego z doświadczonych menadżerów, ekspertów i praktyków z handlu.
O badaniu Perły Rynku
Badanie Perły Rynku to ogólnopolski, jedyny niezależny plebiscyt branżowy organizowany przez portal wiadomoscihandlowe.pl oraz wiadomoscikosmetyczne.pl Laureaci badania wyłaniani są przez JURY, składające się z Dyrektorów oraz Zarządów najbardziej liczących się na polskim rynku sieci handlowych (spożywczych, stacji paliw, sieci drogerii oraz aptek). To oni wskazują najbardziej udane produkty oraz rozwiązania dla sklepów. Perły Rynku są jedynym branżowym i prestiżowym projektem wyłaniającym najlepsze produkty głosami niezależnego Jury. Pierwsza edycja Pereł Rynku odbyła się w 2006 roku. Na finałowym podium stają produkty, które są najlepiej rokującymi nowościami, zasługującymi na miano Złotej, Srebrnej lub Brązowej Perły Rynku.
Nagrodę w imieniu całego zespołu Pricely odebrał CEO Cezary Kosinski.
Nagrodę przyznało 36 osobowe Jury
W skład Jury Pereł Rynku 2022 nagradzającego najlepsze produkty i usługi, weszli przedstawiciele między innymi takich sieci handlowych jak: POLOmarket, Stokrotka, E.Leclerc, Intermarché, Shell, Grupa LOTOS, Grupa Eurocash, Jerónimo Martins, Carrefour, Polska Sieć Handlowa Lewiatan, Żabka, Grupa Kapitałowa SPECJAŁ