O firmie
Spółka powstała w 2016 roku pierwotnie jako Pricing Tags, natomiast w 2020 nazwa została zmieniona na Pricely.
Inwestorami są fundusze kapitałowe takie jak Rubicon Partners, Spinaker Alfa oraz prywatni inwestorzy. Pozyskany kapitał na poziomie 3 mln zł został powiększony o dofinansowanie z funduszy publicznych na przełomie 2017/18.
W 2019 r Pricely znalazło się na liście jedenastu najbardziej obiecujących startupów technologicznych z Europy Śr-Wsch w organizowanym przez PwC międzynarodowym konkursie Startup Collider, do którego zgłosiło się ponad 200 firm.
Pierwsze produkcyjne testy z klientami odbyły się w połowie 2019 roku, a od 2020 aplikacja Pricely jest wykorzystywana przez klientów na zasadach komercyjnych.
Strategiczne partnerstwo z Microsoft Polska nawiązane w 2020 roku umożliwia wydajne przetwarzanie danych w technologii chmurowej.
W 2021 roku zespół Pricely powiększył się o wielu ekspertów branżowych
Doświadczenie z rynków FMCG, Pharma, DIY w zakresie zarządzania asortymentem i cenami oraz trademarketingu i działalności operacyjnej
Praktyczna wiedza pricingowa i umiejętność wdrażania strategii rynkowych
Znajomość nowoczesnych technologii informatycznych wykorzystujących Big Data oraz Machine Learning