Skorzystaj z metod pricingowych dostępnych w aplikacji Pricely
Budując narzędzie uwzględniliśmy najczęściej stosowane metody wyznaczania cen, jak marżownik i pozycjonowanie vs konkurent – oraz je rozbudowaliśmy. Dodana została możliwość powiązań miedzy produktami ze względu na wielkość, liczbę sztuk, gramaturę, markę, smak – tzw logika produktowa. Zebraliśmy w naszej aplikacji najlepsze praktyki rynkowe retailu z różnych branż (fmcg, pharma, diy), które są gotowe do zastosowania w Twojej sieci.
Aplikacja zgromadzi i analizuje dane paragonowe, magazynowe, promocyjne, produktowe nawet z 2 lat wstecz, z każdej palcówki w Twojej sieci. Im więcej danych i lepsza jakość, tym lepsze dopasowanie modelu do rzeczywistych zachowań konsumentów. Dlatego w trakcie użytkowania aplikacja codziennie pobiera świeże dane. Aplikacja wykorzystuje elastyczność cenową popytu na poziomie SKU dzięki czemu możesz wybrać jaki zastosować algorytm optymalizacyjny: maksymalizacja masy marży, wolumenu lub obrotu.
