Przewiń do zawartości
Zadzwoń: (+48) 663 774 099
Napisz: biuro@pricely.pl
Pricely
Nowoczesna aplikacja dla sieci detalicznych
Pricely
  • Strona główna
  • O nas
  • O Pricingu
  • O aplikacji
  • Praca
  • Kontakt
Bezpłatna konsultacja
  • Strona główna
  • O nas
  • O Pricingu
  • O aplikacji
  • Praca
  • Kontakt

Digitalizacja i analiza większych ilości danych są niezbędne, aby przystosować się do nowej handlowej rzeczywistości

PRICELY lipiec 20, 2022

Digitalizacja i analiza większych ilości danych są niezbędne, aby przystosować się do nowej handlowej rzeczywistości.

W pędzie obecnych zmian rynkowych i skrajnie niepewnej rzeczywistości, działy handlowe, operacyjne, marketingu, administracji podejmują ogromną ilość aktywności aby nadrobić malejące marże, ciąć koszty, aktywizować sprzedaż.

Jaka zmiana przyniesie największą korzyść? Co jest działaniem o długofalowym efekcie? Jaką metodę adaptacji przyjąć? – te pytania zadają sobie zarówno zarządy i dyrektorzy dużych sieci handlowych, jak i właściciele niezależnych lub franczyzowych sklepów.

Na łamach portalu wiadomoscihandlowe.pl, eksperci Pricely: Cezary Kosinski oraz Marek Dmitruk analizują obecną sytuację rynkową w handlu detalicznym.

  • Jakie zmiany są konieczne z długofalowej perspektywy oraz trendów ogólnoświatowych?
  • Dlaczego doraźne działania najprawdopodobniej nie wystarczą i konieczna jest aktualizacja strategii sieci handlowych?
  • Jakie dwie główne kierunki definiują handel przyszłości?

 

Dowiesz się w artykule ?  https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykul/digitalizacja-i-analiza-wiekszych-ilosci-danych-sa-niezbedne-aby-przystosowac-sie-do-nowej-handlowej-rzeczywistosci

Kategoria: Media o nas20 lipca 2022
Tagi: AutomatyzacjaBig DataDigitalizacja

Powiązane wpisy

PRICELYstyczeń 4, 2023
Puls Biznesu: „Pricely ma patent na ciężkie czasy”
PRICELYpaździernik 24, 2022
Złota Perła Rynku FMCG 2022 dla Pricely

Kategorie wpisów

  • Aktualności
  • Aplikacja
  • Media o nas
  • Pricing

Najnowsze wpisy

  • Puls Biznesu: „Pricely ma patent na ciężkie czasy”
    przez PRICELY
    4 stycznia 2023
  • INTEGRACJA systemów IT – pierwszy krok do dynamicznego pricingu
    przez PRICELY
    7 grudnia 2022

Popularne tagi

Aplikacja bigdata Big Data Dane Digitalizacja hyperautomation Logika Powiązań Produktowych Machine Learning Pricing Zarzadzanie Cenami

Logotyp Pricely

Pricely Sp. z o.o.
ul. Tomasza Zana 11A, 20-601 Lublin

NIP: 7393889421
KRS: 0000640138

Biuro w Warszawie
Budynek Park Avenue, 5 piętro
ul. Wspólna 70, 00-687 Warszawa

Szybki kontakt
e-mail: biuro@pricely.pl
tel: +48 663 774 099

Na skróty

  • Strona główna
  • O nas
  • O Pricingu
  • O aplikacji
  • Pracuj z nami
  • Polityka prywatności
  • Artykuły
  • Projekt z UE

Więcej Pricely

Linkedin-in

Zapisz się na nasz newsletter by otrzymywać informacje porady, wskazówki i nowości Pricely

© 2022 Pricely.pl Wszelkie prawa zastrzeżone

Projekt „PricingTags – system do optymalizacji i dynamicznego zarządzania cenami w małych i średnich sieciach handlowych” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej.

Projekt „PricingTags – system do optymalizacji i dynamicznego zarządzania cenami w małych i średnich sieciach handlowych” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej.