Digitalizacja i analiza większych ilości danych są niezbędne, aby przystosować się do nowej handlowej rzeczywistości.
W pędzie obecnych zmian rynkowych i skrajnie niepewnej rzeczywistości, działy handlowe, operacyjne, marketingu, administracji podejmują ogromną ilość aktywności aby nadrobić malejące marże, ciąć koszty, aktywizować sprzedaż.
Jaka zmiana przyniesie największą korzyść? Co jest działaniem o długofalowym efekcie? Jaką metodę adaptacji przyjąć? – te pytania zadają sobie zarówno zarządy i dyrektorzy dużych sieci handlowych, jak i właściciele niezależnych lub franczyzowych sklepów.
Na łamach portalu wiadomoscihandlowe.pl, eksperci Pricely: Cezary Kosinski oraz Marek Dmitruk analizują obecną sytuację rynkową w handlu detalicznym.
- Jakie zmiany są konieczne z długofalowej perspektywy oraz trendów ogólnoświatowych?
- Dlaczego doraźne działania najprawdopodobniej nie wystarczą i konieczna jest aktualizacja strategii sieci handlowych?
- Jakie dwie główne kierunki definiują handel przyszłości?
Dowiesz się w artykule ? https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykul/digitalizacja-i-analiza-wiekszych-ilosci-danych-sa-niezbedne-aby-przystosowac-sie-do-nowej-handlowej-rzeczywistosci