Akademia Pricingu #2 – Jak w okresie dynamicznego wzrostu cen zakupu zarządzać cenami sprzedaży produktów o wysokich i niskich rotacjach?

Podobno pewne są tylko śmierć i podatki. Jednak w czasach inflacji możemy być pewni jeszcze jednej rzeczy: ceny zakupu będą rosły.   W obecnej sytuacji wiele sieci handlowych weryfikuje na ile jest konieczne czasowe zwiększenie częstotliwości przeliczeń cen sprzedaży oraz na które produkty, a także o ile zwiększyć liczbę zmian cen i etykiet na półce. Niektórzy…

Szczegóły

Akademia Pricingu – część 1

Wyobraź sobie, że jesteś Managerem w sieci handlowej i spotykasz złotą rybkę , która ma moc spełnić jedno z Twoich trzech biznesowych życzeń: Zwiększenie o 10% wolumenów sprzedaży Obniżenie cen zakupu o 10% Podniesienie cen sprzedaży o 10% Które życzenie chciał(a) byś spełnić? Zakładając stabilność pozostałych innych czynników ekonomicznych i średnią marżowość produktów na poziomie…

Szczegóły

Wyniki wdrożeń w 2021

Poznaj 9 powodów DLACZEGO sieci aptek korzystają z aplikacji Pricely. Przedstawiamy podsumowanie najważniejszych efektów i korzyści: operacyjnych oraz finansowych, z użycia aplikacji Pricely do zarządzania cenami i marżą w sieciach aptecznych w 2021: Analityczne Segmentacja placówek i dopasowanie do lokalnego rynku z punktu widzenia zachowań pacjentów / kupujących pozwoliła uprościć zarządzanie cenami i wydajniej realizować…

Szczegóły

Jak dbamy o bezpieczeństwo danych

W epoce digitalizacji, dane stają się najcenniejszym zasobem współczesnych firm. Właściwe zabezpieczenie danych jest gwarancją utrzymania przewagi konkurencyjnej. Microsoft w swoim kwartalnym raporcie „Cyber Signals” przypomina, że podstawowe zasady higieny bezpieczeństwa chronią przed 98% zagrożeń: https://lnkd.in/dBUs5mNG W Pricely przykładamy dużą wagę do aspektu bezpieczeństwa, dlatego stosujemy zasady zgodne z aktualnymi standardami i najlepszymi praktykami, między…

Szczegóły

Digitalizacja – trendy w handlu

Które z 12 zidentyfikowanych w raporcie Gartnera trendów technologicznych dla 2022, są kluczowe w Retailu?   W jakich obszarach Twoja organizacja jest gotowa na wzrost i zwiększanie efektywności w oparciu o cyfryzację? Według jakich kryteriów dobierasz strategicznych partnerów biznesu? W Pricely wiążemy globalne technologiczne trendy z PRAKTYCZNYMI ZASTOSOWANIAMI dla ogólnopolskich i regionalnych sieci handlowych, aptecznych oraz DIY. Aplikacja Pricely wykorzystuje…

Szczegóły

Akademia Pricingu – start

Startujemy z nowym cyklem artykułów tematycznych „Akademia Pricingu” Akademia Pricingu powstała w odpowiedzi na wyzwania w zakresie zarządzania cenami, jakie stoją przed Menadżerami i Specjalistami sieci handlowych: spożywczych, aptecznych, budowlanych, sieci restauracji oraz e-sklepów. Wiemy, że temat pricingu jest jednym z kluczowych aspektów decydujących o rentowności biznesu, szczególnie detalicznego. Wraz z kolejnymi wdrożeniami zbieramy cenne…

Szczegóły

Artykuł w Wiadomościach Handlowych o strategiach cenowych

Redaktor Naczelny portalu wiadomoscihandlowe.pl Łukasz Stępniak w rozmowie z naszymi ekspertami Marcin Dobek i Marek Dmitruk podejmują tematy: jakie strategie cenowe stosują obecnie sieci handlowe jak radzić sobie z inflacją – spojrzenie od strony zaplecza sklepu jak uwzględnić zmiany zachowań konsumenckich w zarządzaniu ceną i marżą to i jeszcze więcej więcej na portalu https://lnkd.in/d-5JtEyD

Szczegóły

Jakie strategie cenowe stosują obecnie sieci handlowe? Artykuł w Wiadomościach Handlowych

Dziś druga część artykułu o strategiach cenowych realizowanych przez różnych graczy na rynku w rozmowie z Marcin Dobek i Marek Dmitruk w wiadomoscihandlowe.pl o tym dlaczego rośnie rola Kupców i Category Managerów w handlu ? jak najlepiej maksymalizować marżę i czy jest jeden przepis na sukces ? jak w praktyce zaprząc digitalizację do pracy w sklepie ? Przeczytaj artykuł

Szczegóły