Startujemy z nowym cyklem artykułów tematycznych „Akademia Pricingu”
Akademia Pricingu powstała w odpowiedzi na wyzwania w zakresie zarządzania cenami, jakie stoją przed Menadżerami i Specjalistami sieci handlowych: spożywczych, aptecznych, budowlanych, sieci restauracji oraz e-sklepów. Wiemy, że temat pricingu jest jednym z kluczowych aspektów decydujących o rentowności biznesu, szczególnie detalicznego. Wraz z kolejnymi wdrożeniami zbieramy cenne doświadczenia, którym chcemy się z Wami dzielić.
Słyszymy od naszych klientów, że nie wystarczy im jednorazowy projekt consultingowy. Potrzebują gotowych, nowoczesnych rozwiązań IT rekomendujących ceny sprzedaży w sposób powtarzalny oraz praktycznej wiedzy jak wybierać i stosować właściwą strategię. Pojawia się wiele ważnych pytań i wartościowych rozmów.
Eksperci Pricely: Magdalena Wilczyńska, Marcin Dobek oraz Roman Szymczak, a także zapraszani specjaliści branżowi będą w tym cyklu merytorycznych artykułów podejmować i wyjaśniać interesujące tematy związane z handlem i pricingiem.
Już za kilka dni będziemy publikować pierwsze artykuły:
- Co to jest Pricing, czemu służy?
- Rola Pricing Managera w sieci handlowej.
- Wdrażać narzędzie IT czy pozostać przy Excelu?
- Jaki jest nakład pracy przy wdrożeniu narzędzia?
- Marżownik, konkurencja czy to wystarczy by podnieść marże?
- Wykorzystanie elastyczności cenowej do optymalizacji cen.
- Jakie są ograniczenie w wykorzystaniu algorytmów do zarządzania cenami?
- Najczęstsze bolączki sieci handlowych w zakresie zarządzania ceną.
A co jest dla Was interesujące?
Od którego chcielibyście zacząć?
Nasi eksperci z czekają na Wasze pytania i propozycje tematów.